Dagen före julafton...

..skulle vi fira pappas 60 års dag i Malmö. Jag skulle bara på ett kort ultraljud klockan nio på morgonen och hade tvättstugan full av tvätt när jag stack och en del julförberedelser kvar att göra hemma efteråt. Ellen var lite liten och därför erbjöds jag att göra blodflödestest för att se efter att allt var ok. Trodde att det skulle gå fort men dagen före julafton går det visst aldrig fort på ett sådant ställe utan såklart tvärtom. Klockan tre var jag hemma igen, men vad gjorde det nu i efterhand när allting visade sig vara bra där inne i magen? Tror nog hon har hunnit lägga på sig en del till nu med tanke på all julmat som hamnat i min kropp, hi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0