Första veckan hemma

Första semesterveckan  i väntan på mammaledighet har varit bra. Märklig också för den delen. En bra sak har varit att jag kunnat vara hemma mer än vanligt, såklart. En mindre bra sak har varit att man känt att man inte har velat vara hemma så mycket, eftersom badrummet varit ockuperat av hantverkare dagarna i ända. Förra fredagen skulle eländet vara klart. Sedan blev det framskjutet till måndag. Sedan fredag. Jag vet inte ett dugg om badrumsrenoveringar, men något säger mig att det ska till ett mirakel för att det ska bli färdigt idag. Så vi får nog räkna med ytterligare en helg utan varmvatten, dusch och fungerande toalett. MEN det ska bli underbart när det är klart! Nu ska jag försöka hålla mig hemifrån ett tag och låna toaletten på närmsta köpcentret haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0